Sürpriz Yumurtalar ! Ve Anılarım 💞 💕

08:09 Unknown 32 YORUM



      Heyy ! Selam gençler ne zamandır yazamıyorum teknik aksaklıklardan dolayı bir türlü bitiremedik şu teknik aksaklıkları maalesef :)  sonunda adam akıllı bir tema üzerinde çalışıyoruz bir arkadaşımla inşallah bu son olur ya tamamen düzenlediğim an kesintisiz buralarda olacağım yazılarınızı kaçırmak istemiyorum . 
Kaçırdığım kısımlar oldu evet ama yarın oturup baştan sona takipte olduğum ve sevdiğim arkadaşlarımın bloglarını ziyarette bulanacağım müsaitseniz .😂

Şimdi sizlere takıntılı olduğum bir konudan bahsetmek istiyorum sürprizzz yumurtalar ! evet küçüklüğümden beri rüyalarımda bile gördüğüm oyuncaklı sürpriz  yumurtalar :) 





Çok seviyorum ya ara ara takıntılı ve istikrarlı bir şekilde almak isterim onları  zaman zaman  unuturum geçer yani bu istek ama her seferinde tekrar alevlenir çok önemli bir olaymış gibi anlattım değil mi ?  😂  neyse .
Açarken içimde oluşan o çocuksu  ve heyecanlı  duygular ...  Ben çok seviyorum bu minnoşları şimdi beni yadırgayanlar olur eminim kocaman kızın yazdıklarına bak ilgi alanına sevincine bak diye , olabilir yani saygı duyarım eh haklılık payları da olabilir  biraz , ama bu 23 yaşında hala onları seviyor , hala onları açarken heyecanlanıyor , meraklanıyor oluşumu değiştirmez öyle değil mi ? 

Mesela yine yumurtalara ilgi duyduğum bir dönemdeyim , araştırıyorum işte yurt dışında satılan mega boy yumurtaları hiç görmediğim tarzda yumurtaları falan açılım videolarını izliyorum . Erkek arkadaşım bunu fark etmiş   tabi sonra her buluşmamıza bana yumurta almış ve saklamış olarak geliyordu  , bazen cebinden çıkarırdı bir anda ,  bu sefer almamış unutmuş herhalde dediğim zamanlarda da  hiç beklemediğim bir anı yakalayıp verirdi  ya çantamdan çıkardı yada bir anda önümde duruyorken görürdüm  şaşırırdım tabi  , evet çok küçük ama benim için çok sevimli ve büyük mutluluklar bunlar hatta bana aldığı tek taşımda bir yumurtanın içinden çıkmıştı önce yine sürpriz  yumurta almış zannedip yumurtayı açtığımda gördüm onu  minik oyuncağın şapkasında tek taş parlıyordu çok şaşırmıştım 🙈 💞 💗 

Senin bu tatlı minnoş sevinmelerin bana hayat veriyor  sırf bu hallerini görebileyim diye alıyorum sana bunları diyordu  😂 , tabi hala saklıyorum onun aldıklarının içinden çıkan oyuncakları  diğerlerinden farklı bir kutunun içindeler arada çıkarıp seviyorum onları minik minik notlar var kutularının içinde , o güne ait küçük notlar hatırlayayım diye :) 

  Aşağıda gördüğünüz yumurtaları da onları çok sevdiğimi bilen bir arkadaşım yılbaşı hediyesi olarak almış bana  açmak için hem sabırsızlanıyordum , hemde açmamak yada yavaş açmak için direniyordum :)) 





  Şirinler serisini tamamlamaya çalıştım ama bir çok kez aynıları çıkıyor seriyi tamamlamak biraz zor :))  hemen göstereyim ne kadar zor olduğunu 😂



7 tane şirine çıktı ya bir de hepsi aynı hareketi yapıyor :)) 7 tanede gözlüklü şirin çıktı sanırım gözlüklü olmamdan dolayı o da :)  Şirin babayı bir türlü yakalayamadım hala yok ... :) 

İşte böyle ne saçma bi yazı oldu , neyse 😂  ... (Saçmalamak güzeldir tabi abartmadığın sürece )

Okuduğunuz için teşekkürler.

 SEVGİYLE    ,   Hoş Kalın ....



32 yorum:

  1. ben de bir dönem yumurta oyuncağı koleksiyonu yapıyordum, annem gereksiz bulmuş olacak ki, yurttan eve dönünce yerlerinde yoklardı artık. özlüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok üzülürdüm :( çok tatlılar ama ya 😊🙈🙈

      Sil
  2. Arkadaşlık... Güle güle kullanın mı demeli :)

    YanıtlaSil
  3. Nee tatlı yaaa... İçindeki o çıcuk ruhunu koru emi... Erkek arkadaşın da çok tatlı... Allah mesut etsin.... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ruhum hep var bugune kadar hic eksilmedi bence herkeste olması gereken birsey çunku hayatın cekilmez olduğu durumlarda insanı ayakta tutan çocuksu yanı kucük mutlulukları olabiliyor . Bunu hic kaybetmek istemiyorum zira çocukken daha güzel degil miydi dünya ?...

      Sil
    2. Bu arada çok tesekkür ederim ablacım 😚😚 bloguna ne zamandir giremedim hemen geliyorum ❤Sevgileer

      Sil
  4. heeey iyisin ama de miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep ! Iyiyim ya iste uğraşıp durdum karmaşalarla ne zamandır bugün cok daha iyiyim 😉

      Sil
  5. Ben de en çok içinden çıkan parçalı birleştirmeyi seviyorum :) Çocuk kalmak iyidir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin zevki arı tabi hikaye kalpli kiz 😁

      Sil
  6. Bizim cocuklar da biriktiriyor.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya abla senin çocuklar 😂 kendimi tuhaf hissettim bak simdi

      Sil
  7. İçindeki çocuğu 23 yaşında bile yaşatmak ve bunu anlayışla karşılayıp ona göre davranan bir sevgili. Ne mutlu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degil mi ya 😊 cok şanslıyım Tesekkürler turgay abi 😊

      Sil
  8. Hem çikolata hem oyuncak hem hediye ....Kim hayır diyebilir ki...Blog sayfanızı hemennnnn + ekledim.Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com/ sayfama beklerim...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikilata sevmeyenlerde var tabi 😂 onlar hayır diyebilir. Tesekkurler yeşim blogunu ziyarete gelirim bende

      Sil
  9. Bende de şirinlerin bir serisi vardı ama bıraktım toplamayı hep aynı şeyler çıkıyor. :D

    YanıtlaSil
  10. Yaşasın sürpriz yumurta kardeşliği !!! <3 :))))

    YanıtlaSil
  11. son yazdığım mimi yapsanaaa :)

    YanıtlaSil
  12. Küçük oğlum otellerde, restoranlarda asla masaya oturmazdı,peşinden dolaşmak zorunda kalırdım hep. Bir gün sürpriz yumurtalardan çıkan oyuncakları koyduğum kutuyu yanıma aldım. Dadaam, zim küçük adam masa başında onları bozup yeniden yaparken hiç kıpırdamadan oturdu. Sonraki beş sene o kutunun her yere bizimle gittiğini söylememe gerek yok herhalde :)

    Bana zamanda yolculuk yaptırdın :)

    YanıtlaSil
  13. Yaa çok tatlısınız :) Bende bayılırım süpriz yumurtaya. Bi aralar biriktirirdim bende hep,sonra birden bırakıverdim.Yazıyı okuyunca tekrar biriktirme isteği doğdu içimde :))

    YanıtlaSil
  14. Hayır hiç saçma olmamış, küçük şeylerle mutlu olan insanların kocaman bir kalbi vardır. Küçükken çoğumuzda vardı oyuncak yumurta merakı :)) Çocukluğumuz en güzel yanımız. Çocuk aynımız hep kalmalı değil mi :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Gayet renkli bir paylaşım olmuş teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  16. Bu oyuncaklar heyecan verici ancak çikolatası pek zararlı diye haberler çıktı içindeki plastiğe sürekli temas halinde olduğu için. Renkli blogunuzu takibe aldım, bize de bekleriz,
    http://hedefbodrum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  17. İnstagram üzerinden para kazanmanın kitabı Instagram üzerinden para kazanmanın tüm metotları, butik açmak, satış yapmak, takipçi artırmak, 4 ayrı kazanç metodu.
    Herkese hitap eden yöntemler, sürekli güncellenen tedarikçiler, hepsi 3'lü kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutikaçmak #instagramkazançları #ekiş #internettenparakazanmak #internetkazançları #mobilreklam #evdenyapılabilecekişler #ekgelir

    YanıtlaSil
  18. çok tatlısın canım :) bu arada Allah tamamına erdirsin çok mutlun olun Aytülcüm ❤

    YanıtlaSil
  19. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil