BLOG DEFTERİ OLUŞTURMA

05:20 Unknown 21 YORUM

         Merhaba canlar ! 




     Dün gece uzunca bir süre düşünme vaktim oldu , oturdum ve etraflıca  düşündüm acaba  ' sistemli bir şekilde nasıl ilerlerim , nasıl bir düzen oturtabilirim ? '  blogger da diye .
   
Biliyorsunuz ki bu aralar yapmam gereken beni bağlayan pek bir şey yok atanamadığımı söylemiştim daha önce ( hakkımda yazımda ) şubat gibi tekrar atama işlemlerimiz var ve o zamana kadar boşum diyebilirim. :)

 Ve bu boşluğumu sizlerle değerlendirmek istiyorum  , bazen sizden bir şeyler öğrenip  , keyif veren
yazılarınızı okuyup ufkumu genişleterek , bazende naçizane kendi bildiklerimi ve  ilgili olduğum alanları sizinle paylaşarak . 
 
Evet lafı uzatmadan   :)  dün gece bir defter oluşturmaya karar verdim hatta iki defter , şöyle ki ; 
ilk defterim biraz daha minik bir defter olsun her zaman yanımda taşıyabileceğim tarzda çantamda beni rahatsız edecek büyüklükte olmaması açısından , blogumla ilgili notları alabileceğim ,  mesela  dışarıda aklıma  blog konusu olabilecek bir şey geldi  ee eve gidene kadar ya unutursam ?  Olabilir yani şu aralar çok yaşıyorum zaten bu unutkanlık olayını  :)) neyse konuya döneyim işte  hemen oracıkta  notumu alabileceğim tarzda bir defter . 

İkinci defterim ise aforizma defterim olsun istedim kendi yazdığım  kısa özdeyişler ve onları tamamlayacak çizimlerim ... 
Güzel olacak bence  beğeneceğinizi düşünüyorum . 

Eee , fikirler tamam şimdi sıra geldi defterleri bulmaya hemen yerimden kalktım ve kitaplığımı karıştırmaya koyuldum. Aklıma gelen bir şeyi hemen yapmak isterim çünkü , sabahı beklemeden o defterler hazır olmalıydı ! 
Hazır not defterleri olsun istemiyordum kendim oluşturmak emek vermek istedim . hemen bir kaç tane bir şey buldum ve başladım   özgünleştirmeye bana özgü olmalıydı. 

Beni  tanırsınız yakında az çok  nasıl bir kişiliğe sahip olduğumu , anlattıkça ... :)  
Emek vermediğim bir şeyi kendime yakın hissetmiyorum kendime ait hissetmiyorum. Hele ki bu kadar değer verdiğim bir konuda ...  
  
Bu scrapbook malzemelerini  farklı farklı  zamanlarda çeşitli eşyalarımı süslemek için almıştım ve böyle birikmişler bunlar buz dağının görünen kısmı tabiki :)) Bu tarz işlerle uğraşmayı çok severim... 

Çok abartılı bir şey olsun istemedim Vee ....

 Böyle bir şey çıktı ortaya ,   benim hoşuma gitti . Öyle kullanacağıma böyle kullanırım öyle değil mi  :)  ikinci minik defterimi de şu şekilde yaptım  ve taaa taa taaa tannn :)  bence çok sevimli oldular .



Tabi ki asıl önemli kısım bunları böyle süs biberi gibi işlevsiz bir şekilde saklamak yada yanımda taşımak değil esas konu içerikleri  , içindekiler dışındaki süslerinden daha önemliler :))  (iç sesinizi duyar gibiyim. )
 Evet arkadaşlar  henüz tema düzenlememi tam anlamıyla bitiremesem de not defterlerimde hazır yani tam olarak geliyorum çok az kaldı diyelim ve  artık yazımı sonlandırayım .

Okuduğunuz için çok teşekkür ederim Arkadaşlar , sizin yorumlarınız ve sizler çok değerlisiniz benim için ... 
Ve son olarak da  ; 
Bu camia da henüz çok yeniyim ve bana karşı desteklerini hiç esirgemeyen  iyi kalpli insanlarla tanıştım onlara teşekkür etmeden bitirmek istemiyorum . Sevgilerimi sunuyorum iyi ki varsınız ...  Onlar kendilerini biliyorlar ;) 

HOŞ  KALIN ...

21 yorum:

  1. Hem fikir güzel hem de defterler:)

    YanıtlaSil
  2. ayyy ne güzel yapmışsıın bak ben de blog defteri tutuyom ama şey için, bazı notlar alıyom bazen, işte aytülü tanıt gibi, ne bileyim işte deryayı oku filan gibi minik notlar, bak deep not adlı yazımda var mesela, 23 eylül 2016 tarihli yazımda, not defterimden foto çekmiştim de, yanda arşivde deep tone kitapları başlığında. bak ne güzel senin fikrin de, evet not tutmak iyi bloga yazılacaklar için, bi de o aforizmaları da yazarsın ki bloga, bak böyle düzenli gidersen çok keyif alırsın ki blogdan. bi de bişi olunca sor da bana ayrıca. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baska yerden konustk ama yinede burayi cevpsz birakmk istemedim deepp !! :))

      Sil
  3. Benim gibi plansız kişiler için çok zor bu not tutma işi ama yinede benimde bir tane var, dünyanın en düzensiz, karmakarışık defteri olabilir kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic yoktan iyidir visneli kiz :D nedense sana boyle diyesim geldi

      Sil
  4. Blog yazmak heves, uğraş ve emek isteyen bir şey. Ki sende de bunların hepsi var. Çok tebrik ediyorum. Güzel bir yazı olmuş. Emeğine sağlık 💙💙

    YanıtlaSil
  5. Defterlere bayıldım. Eline emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım cok sağ ol :)

      Sil
  6. Hayirli olsun keyifli bloglamalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim blogunuzu tanıma fırsatı buldum sizi görünce birazdan geliyorum :)

      Sil
  7. benim de aklıma gelenleri not aldığım bir blog defterim var :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öylee miii ne kadar güzel benim çok işime yarıyor ya bence blog olayını gerckten ciddiye alanlar için çok önemli bir şey güle güle kullanın :))

      Sil
  8. Çok güzel olmuş defterler... El emeği göznuru, kıymetli yani... Fikir de şahane... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el emeği olunca nasıl kıymetli oluyor değil mi :) çok teşekkür ederim güzel yorumun için , sevgiler 💕💕

      Sil
  9. Ne iyi etmişsiniz defter tutmaya başlayarak.Ben pek çok kez denedim ancak düzenli devam edemedim ne yazık ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu anlık iyi gidiyorum gibi ya inşallah böyle devam eder çünkü bazı şeyler gercekten unutuluyor ya aklımda tutamıyorum :)) teşekkür ederim 💙

      Sil
  10. Kızımı keşfedenleri gördüm şimdi. Hepsini tanırım. Güzel yürekli insanlardır. Not defteri fikrin çok güzel. Ellerine sağlık gayet şirinler.
    Atanma problemleri...demek sen de yaşıyorsun. Dilerim bahtın ve yolun açık olur.
    Not almaya ve çareler üretmeye gelirsek.Ben çok karışık halde çalışmam adeta boğuşurum. Yazıp yazıp bir yerlere bırakırım. Sonra da numaralamadığım için zahmet çeker, manalarından ya da akıştan anlarım hangi sırayla yazdığımı. En komiği uçakta yiyecek atığının konacağı zarfları bile, mecburen aklıma o an göklerde geliveren, göz yaşlarıyla gittikçe yoğunlaşan duygularımın sözcük hallerini kaçırmamaya çalışarak aceleyle kaydederim .Yanımda bir kalem, küçük bir defter olmadığı için hep kızarım kendime.
    Gayet samimi bir yazıydı. Şimdi seni biraz daha tanımak üzere sayfanda tur atacağım. Sevgilerimle Tekinay :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazďıklarını baştan sona kadar suratımda koca bi gülümsemeyle okudum. Ne kasar güzel yürekli bir insansın sen ece abla. Maalesef ki atanma olayını bende yaşıyorum :( benimde olur olmadık yerde aklıma bir konuyla ilgili hüzünlü ve ya mutlu edici bir şey geliverir , kelimelere dizerim aklımdakileri ama kalem kağıt vs. Olmadığı için uçup giderler.... Bu sayede artık yanımda taşıyabileceğim şirin bir defterim oldu :) güzel dileklerin icin çok çok tesekkür ederim ve bana vaktini ayırdığın için tabiki. Sevgilerimle ablacım ... bundan sonra bende sıkı takipcinim yatmadan önce blogunda bir gezintiye çıkmayı planlıyorum hatta ... öpüyorum sizi kocaman 😙😙

      Sil
  11. Yaa cidden çok tatlısın :) ne şirin şeyler yapmışsın. vaktin varken planlı heyecanlı verimli bir blogger olabilirsin elbette canım. <3

    YanıtlaSil