Tanıtım

08:28 Unknown 17 YORUM


Merhaba ! :)

  Bu güzel serüvene katılmaya karar vereli yalnızca 24 saat oluyor , kısa bir araştırmanın hemen akabinde blogumu açtım . İçimdeki ilham perilerini tekrar çağırıyorum ufkumu tekrar geniş bir kitleye açmaya geldim .
Blogumda genel olarak kişisel içerikli yazılar paylaşacağım kimi zaman dokunaklı  şiirler kimi zaman hayata dair açılmamış kapıları aralamaya çalışacağım , kimi zaman ise yalnızca kendimden birşeyler anlatacağım ...
  Ve sizlerle olmaktan büyük keyif duyacağım . Bundan sonra buralardayım  yani , kendimi ve ilgi alanlarımı sizlere sunmaya geldim , Tekrar görüşmek üzere gençler ve kendini hep genç hissedenler ! HOŞ KALIN ... :)                                            

'AY IŞIĞI'

17 yorum:

  1. hoşgeldiiin aramızaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. şu çalan 5. müzik biliyo musun blogumda iki ayrı yazıda var yaaa, bu şarkının bestecisi ile ilgili yazdım daha yeni, ilkbahar valsi diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten mii hemen girip okuyayim ben bestecisini bilmiyordum acikcasi cok hosuma gitti ozenle secmeye calistim sarkilari yaklasik 1 saatimi aldi demekki dogru bir secim yapmisim 😘

      Sil
  3. Hoş geldin. Deep sayesinde geldim sayfana. Ben de beklerim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Yazılarınızı merakla bekliyoruz, efendim :)
    Merhaba! :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir başlangıç yazısı olmuş bir tek hoşgeldiniz demeye çekindim içten samimi buldum ama çokça hoşgeldiniz işte. :)
    Deep yeni tatliş bir arkadaş katıldı aramıza dedi koşarak geldim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim Hoşbuldum 💕 bende su an çok samimi buldum mesela ve bloguna gelmek için sabırsızlanıyorum :)

      Sil
  6. Hoş geldin yeni başlangıçların hayırlı olsun :) güzel paylaşım olmuş ....

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldin diyelim o zaman :) Ayy blogların ilk yazılarını seviyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldinn :) Yeni bir blog için özellikle blogun çok çok güzel, tasarımına bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim cok sagolun hos geldnz

      Sil
  9. Tekinaycım bu arada ben GFC de seni göremedim. Tekrar kontrol edebilir misin canım? Eğer takibe almadıysan alırsan sevinirim. Sevgiler.



    www.nilgunozenaydin.com

    YanıtlaSil